Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Ingela Nilsson - 10 maj 2015 22:06

Nästa vecka drar vi till Caravan Clubs riksting i Hultsfred. Det blir några dagar med roliga aktiviteter och framförallt SM i Caramba!
Förra veckan bytte vi bil och upptäcker då att Husvagnsbackspeglarna inte passar på den nya bilen! Inte bra alls! Att starta i SM i en bil man inte tränat med är långt ifrån ultimat men med lite tur så lyckas vi fixa speglar i veckan och kan kanske hinna öva lite innan tävlingen......

Det händer rätt ofta att jag får frågan:
"Men kör inte du?" Och nej, det gör jag ju inte, får jag ju svara varje gång men i dag insåg jag att jag visst kör, jag kör marktjänst! Håller koll på när och var det är tävling, förbereder packning och mat inför resorna, håller koll på var vi ska bo under tävlingarna, och som i dag; jagar backspeglar! För att inte tala om att rodda så att allt hemma flyter på om söndagarna när Martin är upptagen av träning, när han har backspeglar dvs.
Är ni i Hultsred eller i närheten så kom gärna och titta på tävlingen som körs på flygfältet under fredagen.
Hej å Hå Campa på!

Foto från en tidigare tävling, och nej, det är inte våran vagn!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards